• Curriculum Vitae

    Un arhitect trebuie să fie în primul rând artist.

    Vezi PDF

Arhitectură

STUDIO PUBLICITATE

Studio de publicitate aflat pe artera Buzești, bulevard care prin noile intervenții va căpăta un rol mai important la nivelul capitalei. În acest sens, profitând de existența unei case monument pe situl propus, am folosit-o pe aceasta ca element generator al volumului, urmărind prezența activă a sa în cadrul imaginii de la nivelului pietonului. Soluția medieză o arhitectura organică, contemporană și un sit cu caracter ortogonal bine  definit, păstrând în acest sens fronturile exterioare tari asemanatoare caracterului zonei. 

Detalii →

SALĂ DE CONCERTE

Volum de formă rectangulară în plan, preluând forma clădirilor specifice zonei, dar cu o dezvoltare dinamică pe înalțime. Construcție permeabilă, transparentă, potrivita pentru o functiune publică, cu un centru privat, sala filarmonicii. Spațiile interioare se dezvoltă de-a lungul a două axe, una longitudinală și una transversală, asigurând atât o fluența a circulațiilor cât și iluminarea. Din exterior, vizitatorul poate doar să perceapă mișcare, lumini și umbre, suficient cât să îl intrige și să il atragă în interior. 

Detalii →

POD PIETONAL

Deoarece aceasta zona din Parcul Titan nu este foarte bine amenajata, și ii lipseste o cumincare eficienta intre cele 2 insule, am decis amplasarea unui pod care sa faca legatura cu zona de intrare si prima insula, astfel generand un spatiu de promenada mai placut si spectaculos atat pentru pietoni cat si pentru biciclisti. Podul constituie deasemenea un semnal, putand fi vazut de la distanta, iar amplasarea lui in lungul apei il face usor de perceput de pe aleile alaturate si genereaza doua zone de belvedere.

Detalii →

CENTRU TINERET

Proiectul revitalizează această parte a centrului vechi și integrează o funcțiune modernă într-o zonă veche, păstrând o formă rectangulară către exterior pentru a întregi fronturile în acord cu arhitectura deja prezentă, dar exploatând spațiul interior, ascuns de ochiul privitorului pe străduțele învecinate, oferind către interior o experiență arhitecturală diferită. Spațiul interior este de tip plan-liber, urmărindu-se o amenjare modernă, potrivită pentru un spațiu cultural destinat tinerilor.

Detalii →

LOCUIRE URBANĂ

Pentru a păsta tipicul zonei, am creat un volum care preia direcțiile majore ale țesutului adiacent, încercând să reunifice spațiul fără să îi altereze calitățile.   Am preluat aliniamentul caselor din vecinătate și am contrabalansat frontul vizibil mai masiv de vis-a-vis. Totodată am optat pentru o lărgire a spațiului public in partea de sud a sitului, încercând astfel să creem un dialog cu frontul opus unde linia aliniamentului se frânge. Astfel putem atrage oamenii către zona de intrare cât și să punem în evidență dimensiunea socială a ansamblului.

Detalii →

LOCUINȚĂ UNIFAMILIALĂ

Prin folosirea a doua tuburi amplasate la etajele superioare se doreste orientarea ferma a casei catre peisaj. Fiind un spatiu ingradit pe 3 limite, singura deschidere care merita speculata este cea catre strada si dealul de vizavi.

Detalii →

Centru Comunitar

Caracterul general al cartierului este definit în principal de tipul de locuire – “case cu curte”, unde curțile sunt spații de intermediere între locuința propriu-zisă (spațial privat) și strada (spațial public), ele fiind un spațiu de contact social. In cadrul proiectului, parterul de sticlă urmarește să confere curții o imagine unitară și să îi întărească statutul de spațiu social, încercând să atragă vizitatorii și să intermedieze spațiul public reprezentat de stradă și spațiul privat al clădirii, reprezentat de etaj.

Detalii →

Locuință de artist

Montarea unui film este mentionata ca “arta invizibila”, pentru ca atunci cand este practicata, privitorul poate devein atat de captivat incat nu este nici macar constinet de munca editorului.

La nivelul cel mai fundamental, editarea de film este arta, tehnica, şi practica de asamblare a unor secvente într-un întreg coherent.

Un editor de film trebuie să lucreze creativ cu straturi de imagini, poveste, dialog, muzică, ritmul, precum şi performanţele actorilor "în mod eficient de a" re-imagina "şi rescrie chiar film la ambarcaţiunile de un întreg coerent. Editori joacă de obicei un rol dinamic în realizarea unui film.

Detalii →